niedziela, 20 października 2013

Rozdział 21

Okay podnosimy poprzeczkę : )
10 komentarzy = nowy rozdział

8 października 2013 roku. 
Dom One Direction. 

Dziś znów miała być próba i oczywiście dziś mieli zacząć kręcić film o nas. Ciekawiło mnie jak to będzie wyglądać. Stałam w łazience już przebrana i rozczesywałam moje włosy. Gotowa wyszłam z łazienki i zobaczyłam Demi, która leżała jeszcze w piżamie i płakała w poduszkę. Usiadłam obok niej, a ona od razu usiadła i zaczęła się ogarniać. Przecież już było dobrze. 

- Co się stało ? - spytałam przytulając ją do siebie. 

- Nie ważne - powiedziała i wstała. Wiedziałam, że coś się dzieje. Gdy Demi poszła do łazienki ja wyszłam z pokoju i poszłam do kuchni. Zrobiłam sobie śniadanie i smutna, że Demi nie chce mi o niczym mówić usiadłam przy stole. Gdy jadłam mój posiłek do kuchni wszedł Louis.

- Dlaczego jesteś smutna ? - spytał stając obok mnie.

- Demi znów płakała i nic chciała mi powiedzieć co się dzieje - powiedziałam, a on usiadł obok mnie na krześle i mnie przytulił.

- Nie przemęczaj się tymi sprawami - szepnął mi do ucha i pocałował mnie w głowę.

- Ale to moja przyjaciółka. Powinna mi mówić o takich rzeczach. - powiedziałam i odsunęłam się od chłopaka. - Idę z nią pogadać - powiedziałam wstając i wkładając brudne naczynia do zmywarki. Poszłam do pokoju. Nie było tam Demi. Wzięłam mój notes i postanowiłam napisać do końca piosenkę.

All this talkin' to you
I don't know what I'm to do
I don't know where you stand
What's inside of your head

All this thinkin' of you
Is that what you do onto?
You're always on my mind
I talk about you all of the time

But don't waste another day
Don't waste another minute
I can't wait to see your face
Just to show you how much I'm in it
So open up your heart
Help me understand
Please tell me who you are
So I can show you who I am

You're just standin' by
You're just wastin' time
Why don't you just tell me the truth
About me and you

And as the time goes by
I hope you realize
If you ask me to
I just might be with you

So don't waste another day
Don't waste another minute
I can't wait to see your face
Just to show you how much I'm in it
So open up your heart
Help me understand
Please tell me who you are
So I can show you who I am

Stop standin' there
Standin' there
And stop actin' like you don't care
Stop being scared, being scared
Stop actin' like you don't care

So don't waste another day
Don't waste another minute
I can't wait to see your face
Just to show you how much I'm in it
So open up your heart
Help me understand
Please tell me who you are
So I can show you who I am

So don't waste another day
Don't waste another minute
I can't wait to see your face
Just to show you how much I'm in it
So open up your heart
Help me understand
Please tell me who you are
So I can show you who I am

Who I am, who I am, who I am

Teraz tylko zostało mi napisać melodię do tej piosenki. Odłożyłam długopis, wzięłam telefon oraz notes i poszłam na dół. Zastanawiałam się gdzie tu może być jakieś pianino i przypomniało mi się, że w sali prób stoi instrument którego szukałam. Poszłam do pomieszczenia gdzie miały się odbywać próby i usiadłam przy pianinie. Na podstawce do nut położyłam notes ze słowami piosenki i zaczęłam grać. Gdy wiedziałam, że to właśnie ta melodia zaczęłam dodawać słowa piosenki.Wyszło tak jak oczekiwałam. Zapisałam wszystkie dźwięki i znów zagrałam tą piosenkę. Gdy skończyłam zamknęłam mój notes i wyszłam z sali. Poszłam do ogrodu gdzie zobaczyłam śpiącą na hamaku Demi. Nie chciałam jej przeszkadzać więc wróciłam do pokoju.


10 komentarzy: