poniedziałek, 21 października 2013

DODAWANIE ROZDZIAŁÓW !!


Słuchajcie ustaliłyśmy z Tusiką, że rozdziały będziemy dodawać dwa razy w tygodni. W poniedziałki i piątki.
W poniedziałki na miły początek tygodnia, a w piątki na miły początek weekendu. A to wszystko dla tego, że pod jednym z rozdziałów w 15 MINUT miałyśmy 21 komentarzy i widzimy, że nasz pomysł z tym, że "10 komentarzy = nowy rozdział" nie zadziałało za dobrze. My dzisiaj dodałyśmy 5 rozdziałów... To nie za dużo jak na jeden dzień ? Chyba nie chcecie żebyśmy co chwile dodawały rozdziały i żeby tak szybko skończyło się to opowiadanie, bo my akurat tego nie chcemy. Więc następny rozdział dopiero w piątek, a jeśli macie jakieś pytania do tej notki to piszcie je w komentarzach.

Pozdrawiamy autorki opowiadania.

6 komentarzy:

  1. Po części się zgadzam. Fajnie jest czytać tak szybko next'y, ale z drugiej strony w takim tempie to opowiadanie bardzo szybko, by się skończyło. Tak jak napisałyście. A co do komentarzy to wydaje mi się, że jedna osoba spamowała z anonimka, bo komentarze były co minutę. Opowiadanko super :*** Pozdro Dziewczynki ^^ Kocham *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. :( ja też się zgadzam ze szybko by sie opowiadanie skończyło ale chociaz co 2 dni?

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja to przestaje czytac ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. a z tego składa się całe moje życie ale niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Bede Czytac raz w miesiącu wszystkie rozdziały które dodacie :) - wera w

    OdpowiedzUsuń
  6. Po części się zgadzam ale mogły byście dodawać 3 razy w tygodniu :) Pozdrawiam ♥

    Eliza :)

    OdpowiedzUsuń