środa, 30 kwietnia 2014

Rozdział 4 część 2

26 Luty 2014 rok


Miałyśmy jechać w trasę po Europie cieszyłam się, ale nadal myślałam co będzie dalej. Przecież ludzi mnie nadal nienawidzą. Myślą o tym, że to ja jestem ta zła.
- O czym myślisz?- Spytał mnie Harry.
- O niczym.- Odpowiedziałam. No tak Harry teraz chce mnie mieć na oku. Myśli, że zrobię tą głupotę po raz drugi.
- Coś mi się nie wydaję.- Zaczął temat.
- Tak sobie rozmyślam.- Powiedziałam patrząc na niego.
- O czym?
- Harry oni mnie nienawidzą.- Powiedziałam i spuściłam głowę.
- Ja cię kocham.- Przytulił mnie.
- Wiem, ale..- Przerwałam.-... ale oni nas już nie będą akceptować. Nie chce ci niszczyć życia.- Powiedziałam.
- Spójrz na mnie.- Wykonałam jego polecenie.- Myślisz, że dla mnie liczy się opinia innych na twój temat? Ważne, że my znamy prawdę i wiemy jak to było. A ludzie w końcu zrozumieją, że to nie twoja wina.- Dodawał mi otuchy.
- Kocham Cię.- Powiedziałam.
- Ja ciebie też.- Odpowiedział.
- Harry, a co z nami będzie?- Spytałam spoglądając na niego.
- Spróbujemy na odległość, a jeśli nam się nie uda to będę na Ciebie czekał tyle ile trzeba.- Powiedziała, a następnie mnie pocałował w czoło.
- Myślisz, że nam się uda?
- Mam taką nadzieję.
- Nie wiem jak wytrzymam bez ciebie te 3 miesiące.- Powiedziałam wtulając się w go jeszcze bardziej.
- Ja też nie wiem.- Mocno mnie przytulił.
- Ciekawe jak to znosi Viola i Lou.
- Pewnie tak jak my. Spędzają razem czas i rozmawiają co będzie dalej.- Powiedział spoglądając na mnie.
- Może obejrzymy jakiś film?- Zapytałam podnosząc się z łóżka.
- A co proponujesz?- Odpowiedział pytaniem na pytanie.
- Jakaś komedie?- Zaproponowałam, a on pokiwałam głową na tak. Włączyłam film i wróciłam do łóżka. Wtuliłam się w mojego chłopaka i zaczęliśmy oglądać. Po jakimś czasie Harry mnie mocniej przytulił.
- Co się dzieję?- Zapytałam spoglądając na niego.
- Po prostu będę za tobą mocno tęsknił.- Odpowiedział.
- Ja za tobą też.- Pocałowałam go. Odsuwając się od niego wstałam aby wyłączyć film.- Idę się wykąpać.- Powiedziałam i znikłam w łazience. Zamknęłam się na klucz i zaczęłam płakać. Tyle przeszliśmy i mamy wyjechać w trasę. Po 30 minutach wyszłam z łazienki i zajął ją Harry. Ja wybierałam kolejny film, a po chwili wyszedł Harry. Przytulił mnie od tyłu i zaczął mnie całować w szyję.
- Kocham Cię.- Powiedział, a ja się uśmiechnęłam. Obróciłam się do niego i się uśmiechnęłam.
- A też ci powiem coś z sekrecie.- Powiedziałam i zaczęłam szeptać mu do ucha.- Też cię kocham.- On się uśmiechnął i mnie pocałował. 



2 komentarze:

  1. Boskie ♥ Czekam na następnego : ) / n

    OdpowiedzUsuń
  2. super czekam na nexta Dominika :*

    OdpowiedzUsuń