piątek, 4 kwietnia 2014

Rozdział 94

11 Luty 2014 rok
Gdzieś w Londynie.

Wracałam właśnie ze studia. Zapłaciłam właśnie ostatnie długi i wracałam do domu. Gdy wracałam do domu zaczepiło mnie kilka fanek. Dałam autografy i zrobiłam z nimi zdjęcia. Gdy wróciłam w końcu do domu czekała na mnie ciocia.
- Powiesz mi co się stało?
- Nic.- Odpowiedziałam krótko.- Pójdę się położyć.- Dodałam i poszłam do swojego pokoju. Włączyłam laptopa i weszłam na Twittera. Nie mogłam w to uwierzyć ludzie mnie nienawidzą, ale ja nic nie zrobiłam.
- Kochanie przyniosłam ci gazetę, a ja na chwile idę do sklepu.- Powiedziała moja ciocia, a ja pokiwałam głową na znak, że rozumiem. Moja ciocia wyszła z pokoju, a ja zaczęłam płakać. Po chwili wzięłam gazetę do ręki i zaczęłam czytać.

" Czy to koniec związku Harry'ego i Demi?"

Szybko przewróciłam strony na ten artykuł i zaczęłam czytać.

" Znana nam dobrze Demi Black z programu X-Factor zerwała ze swoim chłopakiem Harry'm Style'sm. Nasze źródła donoszą, że Demi była z nim tylko dlatego aby wygrać program. Wiemy również, że piosenkarz z zespołu przechodzi trudne chwile. Pomaga mu przyjaciółka Violetty Grand. Czy wyjdzie z tego coś dobrego? Czy Demi czuje się winna tego wszystkiego? Postaramy się temu przyjrzeć z bliska"


Czyli tak ma to się wszystko skończyć? Mój świat, który kochałam co ja mówię nadal kocham może pokochać kogoś innego? Poszłam do łazienki i spojrzałam w lustro.
- Straciłaś wszystko Demi. Wszystko.- Powiedziałam do swojego odbicia. Wzięłam żyletkę. Zastanawiałam
się czy to zrobić. Bawiłam się nią w ręku. Głupio zrobiłam, ale chciałam sobie ulżyć, ale zrobiłam nie chcący za mocne cięcie. Robiłam się słabsza, a przed oczami robiło mi się ciemno. W pewnym momencie przyszła moja ciocia. Czy nie za późno?





________________________________________________________
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam rozdziału, ale musiałam coś załatwić :)

1 komentarz: