piątek, 28 marca 2014

Rozdział 91


8 luty 2014 rok. 
Dom chłopaków. 

Wczoraj do domu wróciła Demi z Harry 'm, a już dziś miał odbyć się finał. Miałyśmy wykonać dwie ostatnie piosenki Rihanny - Love The Way You Lie i Katy Perry - Roar. Trochę się bałam, ale wiedziałam, że mamy szanse to wygrać. Czekałyśmy na naszą kolej. Gdy usłyszałyśmy naszą nazwę weszłyśmy na ciemną scenę i zaczęłyśmy od piosenki Rihanny. Po występie miałyśmy dużo oklasków. Jurorzy powiedzieli nam co im się podobało, a co nie i zeszłyśmy ze sceny. Poszłyśmy szybko się przebrać do następnej piosenki. Coraz bardziej się bałam. W końcu przyszła kolej na naszą ostatnią już piosenkę w tym programie. Po zaśpiewaniu jej poszłyśmy do garderoby i czekałyśmy. Z tych nerwów zaczął boleć mnie brzuch. Gdy trwały reklamy do naszej garderoby weszli nasi chłopacy. Louis wziął mnie na kolana. 

- Boisz się ? - spytał mnie. 

- Bardzo. Brzuch mnie boli - powiedziałam przytulając się do niego. 

- Wytrzymasz do ogłoszenie wyników ? - spytał. 

- Wytrzymam. - powiedziałam i wołali chłopaków. Oni poszli i po chwili wołali nas na scenę. Weszłyśmy i stałyśmy pomiędzy pozostałymi uczestnikami. Prowadzący przyszedł z kopertą i zaczął wyjmować z niej kartkę z wynikiem. 

- Chcecie wiedzieć kto wygrał ? - spytał publiczność, a oni jednocześnie powiedzieli że tak. Potrzymał nas chwilę w niepewności i odczytał nazwę z kartki. 

- One Chance ! - krzyknął, a ja i Demi zaczęłyśmy skakać ze szczęścia. Nie mogłam uwierzyć w to, że wygrałyśmy. Dostałyśmy czek na bardzo dużą kwotę i powiedziałyśmy kilka słów do mikrofonu. Po skończeniu się odcinku poszłyśmy za kulisy i wróciliśmy wszyscy razem do domu chłopaków. 


2 komentarze:

  1. super czekam na nexta Dominika ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha jesteś zalosna masakra jakas. to jest porazka masz nie spełnione sny ;d

    OdpowiedzUsuń