poniedziałek, 10 marca 2014

Rozdział 83


1 luty 2014 rok. 
Klub w Londynie. 

- Hej Viola - powiedziała Lena. Trochę mnie zdziwiło, że ją tu spotkałam. 

- Hej - powiedziałam zdziwiona. 

- Co tutaj robisz ? - spytała z wielkim uśmiechem na ustach. 

- Świętujemy urodziny przyjaciela - powiedziałam i poszliśmy usiąść przy stoliku. Chłopacy poszli po jakiś alkohol jak to oni, a ja z Demi zaczęłyśmy gadać o Lenie. Opowiedziałam Demi o niej trochę i przyszli chłopacy z tacą. Zaczęliśmy pić, a potem na zmianę chłopacy zaczęli wyciągać nas na parkiet. Byłam trochę zmęczona, ale gdy usłyszałam wolną piosenkę Louis poprosił mnie do tańca, a mu nie mogłam odmówić. Tańczyliśmy do siebie przytuleni. Uwielbiałam być w jego ramionach. Gdy tak tańczyliśmy zobaczyłam, że Harry siedzi przy stoliku z Leną. Ona go chyba podrywała. Dobrze, że nigdzie nie było Demi. Ona by chyba się załamała lub jej przywaliła. Kiedy piosenka się skończyła poszłam do toalety. Przed lustrem stała Demi i poprawiała makijaż. Poszłam do kabiny i gdy z niej wyszłam zaczęłam myć ręce. Demi na mnie czekała i razem wróciłyśmy do stolika. Widziałam, że Harry tańczy z Leną. Demi chyba też to widziała. Za chwilę przyszedł Louis i usiadł obok mnie. Z nudów zaczął całować moją szyję. Było to przyjemne, ale po jakimś czasie zaczęło mi się to nudzić. Za chwilę Zayn przyniósł kolejną tacę z alkoholem. Gdy wypiłam swojego drinka na scenę która tam była wszedł młody chłopak.

- Kto chce zaśpiewać na naszej scenie ? - spytał gdy muzyka trochę ucichła. Ja i Demi poszłyśmy. Dostałyśmy mikrofony i postanowiłyśmy zaśpiewać piosenkę z dzisiejszego odcinka x - factora, a mianowicie piosenkę Icona Pop - I Love It. Gdy muzyka zaczęła grać my zaczęłyśmy śpiewać. Po skończeniu piosenki poszłyśmy usiąść do stolika. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz