środa, 12 marca 2014

Rozdział 84

2 luty 2014 rok
Klub w Londynie.

Harry tańczył z Leną. Bałam się trochę. Przecież ona jest ładniejsza ode mnie. Chciało mi się płakać, ale nie mogłam sobie na to pozwolić. Po chwili Harry i ta cała Lena przyszli do stolika. Harry mnie objął ramieniem i mi trochę ulżyło.
- Viola no ładnie się ustawiłaś.- Zaśmiała się Lena.
- Chyba się trochę pomyliłaś.- Odpowiedziała.
- No nie miałam tego namyślić.- Powiedziała.- A Harry to nie złe ciacho.- Dodała. Wkurzyła mnie tym. On się uśmiechnął, ale nic nie powiedział.
- Przepraszam was.- Powiedziałam wstając. Poszłam do baru po jakiś alkohol dla siebie. Wracając z alkoholem dla siebie zauważyłam, że Lena przystawia się do mojego chłopaka. Coś we mnie pękło wypiłam szybko drinka. Podeszłam do DJ który tam gra i poprosiłam aby włączył coś szybszego. Po chwili piosenki. Poszłam na parkiet i zaczęłam tańczyć. Ludzie to widzieli i krzyczeli: " Dalej dalej jesteś świetna." To byłe miłe. Po chwili ktoś do mnie dołączył i tańczyłam z jakimś chłopakiem. Gdy spojrzałam się dobrze był to Kevin. Muzyka się skończyła i ja przywitałam się z nim.
usłyszałam takty
- Co tu robisz?- Spytał.
- Świętuję urodziny chłopaka.- Powiedziałam.- A ty?
- Świętujemy przejście do finału.- Uśmiechnął się.
- Naprawdę? Gratuluję.- Powiedziałam.
- Wiesz, że nam się przydasz?- Spytał.
- Ehhh postaram się być, ale nic nie obiecuję.- Powiedziałam.
- Idziesz do nas?- Zapytał.
- Nie jestem z chłopakiem i z przyjaciółmi.- Powiedziałam pokazując na mój stolik.
- Twój chłopak ma loki?- Zapytał.
- Tak a co?- Zapytałam.
- Widzę, że twój chłopak za dobrze się bawi.- Powiedział, a ja się obróciłam. Całował się z Leną.- Demi?
-Tak? Zapytałam prawie płacząc.
- Może daj spokój. Idź do domu i ochłoniesz.- Chłopak próbował mnie uspokoić.
- Masz rację. Kiedy jest próba?- Zapytałam odwracając się do niego.
- Za tydzień zaczynamy oficjalne próby. Przyjdź.- Powiedział.
- Będę. Ja idę pa.- Pożegnałam się z nim i poszłam po swoją kurtkę. Harry nawet pewnie nie zauważył, że wyszłam.

3 komentarze:

  1. Jak harry mugł to zrobič

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jaki typ z niego nie mogę jak on mógł jej to zrobić, super czekam na nexta Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju dodaj szybko next :*

    OdpowiedzUsuń