środa, 19 lutego 2014

Rozdział 75


28 stycznia 2014 rok. 
Dom chłopaków. 

Policjant mnie przesłuchał, ale chcieli żeby Demi pojechała z nimi na komisariat. Mam nadzieję, że nie będzie musiała ponieść dużych konsekwencji, za udział w bitwach. Trochę się o nią martwiłam. Poszłam do swojego pokoju i włączyłam komputer. Postanowiłam zalogować się na moje konto na fb. Było bardzo dużo wiadomości typu "Czemu nie powiedziałaś, że idziesz do x-factora ?!" lub "Mogłaś chociaż napisać po castingu, że przeszłaś dalej -,-". Czytając te wiadomości postanowiłam dodać na tablicę wpis.

"Dopiero teraz pisze, ale nie mam czasu na wchodzenia tutaj. Za dużo w okół mnie się dzieję. Nie dawno wróciłam ze szpitala. Tak doszłam razem z moją przyjaciółką Demi do ostatniego odcinka przed finałem." - Wcisnęłam enter i post został dodany. Wylogowałam się i wyłączyłam komputer. Nie miałam ochoty żeby z kimś pisać. Nie miałam co robić więc poszłam do sali prób pograć na pianinie. Dawno nie grałam. Usiadłam przy instrumencie i zaczęłam grać. Moją grę przerwał dźwięk mojego telefonu. Nie patrząc kto to odebrałam.

- Tak ? - spytałam.

- Hej Viola tu Lena pamiętasz mnie jeszcze ? - spytała. To była moja była przyjaciółka.

- Czego chcesz ? - powiedziałam trochę zła.

- Dawno nie rozmawiałyśmy. Czemu nie dzwoniłaś ? - spytała i zaczęła mnie denerwować tak jak by nie wiedziała.

- Przecież napisałaś, że nie mam się do ciebie odzywać więc się nie odzywałam. - powiedziałam i chciałam się już rozłączyć.

- A czytałaś tamto - powiedziała trochę zmieszana.

- Tak czytałam. Dzwonisz, bo co ? Nie masz kim pomiatać ?! - krzyknęłam i się rozłączyłam. Podkuliłam nogi i zaczęłam płakać. Do sali wbiegł Louis.

- Ej co się dzieje ? - spytał łagodnie i mnie przytulił.

- Rozmawiałam z moją byłą przyjaciółką - odpowiedziałam, wstałam i się w niego w tuliłam. Postaliśmy tak jakiś czas i poszliśmy do salonu. Posiedzieliśmy chwilę i usłyszeliśmy trzaskanie drzwiami. Do domu wróciła Demi. Wszyscy zaczęli wypytywać się jej  o co ją pytali itd., ale ona nie chciała nikomu odpowiedzieć.

-----*-----
Dziękujemy za wszystkie komentarze i ponad 11000 wyświetleń : ) 

3 komentarze: