piątek, 14 lutego 2014

Rozdział 73


12 stycznia 2014 rok
Szpital w Londynie 

Siedziałam w sali i czekałam na Demi oraz ludzi z x - factora którzy mieli nagrać nasz występ z mojej sali. W końcu przyszli. Demi usiadła na moim łóżku i rozmawiałyśmy do puki nie rozstawili kamer. Gdy wszystko było rozstawione zaczęłyśmy śpiewać nasze piosenki. Oni mieli to puścić podczas wieczornego odcinka. Byłam szczęśliwa, że to, że leżę w szpitalu nie odpadłyśmy. Po zaśpiewaniu piosenek oni nam podziękowali i poszli, a Demi poszła do Victorii. Nie miałam co robić więc zasnęłam. 

*Dwa tygodnie później* 

Dziś miałam wyjść ze szpitala. Przez te dwa tygodnie nic takiego się nie działo oprócz nagrania dwóch kolejnych odcinków w szpitalu. Zaśpiewałyśmy Britney Spers - Everytime, Miley Cyrus - Who Owns My Heart, Darin - Can't Stop Love i Selena Gomez - Slow Down. Został jeszcze ostatni odcinek i finał. Miałam nadzieję, że uda nam się wygrać. Wzięłam moja torbę i poszłam pożegnać się z małą Victorią. Po pożegnaniu się z nią poszłam do recepcji gdzie z moim wypisem czekał Louis. Pojechaliśmy do domu. Bardzo się cieszyłam, że w końcu mogę wrócić do domu, ale też byłam smutna bo już co raz bliżej ślubu, a rodzice nadal mi nie wierzą, że to był Michael. Gdy dotarliśmy do domu wszyscy zaczęli się ze mną witać. Poszłam odnieść moje rzeczy do pokoju i zeszłam do wszystkich na dół. Postanowiliśmy zrobić sobie dziś wieczór filmowy. Poszłam z Louisem, Harry 'm oraz Demi do sklepu po potrzebne rzeczy, a reszta przygotowywała to co mogła w domu. Mieliśmy z cztery reklamówki jedzenia gdy wracaliśmy do domu. Przygotowaliśmy do końca przekąski i zaczęliśmy oglądać filmy. Nawet nie wiem kiedy zasnęłam. 

-----*-----
Tak wiem wyszedł krótki : c Ale mam nadzieję, że się spodoba :) 

4 komentarze:

  1. Super!
    Miłych walentynek życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super.! + Nominowałam Cię Liebster Award.! Szczegóły tutaj---> http://veronicaijejzyciez1d.blogspot.com/2014/02/liebster-award-number-two.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostajesz nominowana do Liebster Award! Szczegóły tutaj >>>>>>>http://oczami-twojej-wyobraznl.blogspot.com/2014/02/oliebster-award-zostaam-nominowana-do.html

    OdpowiedzUsuń