czwartek, 5 września 2013

Rozdział 1


9 września 2013 rok.
Paryż. Dom Violetty. 

Siedziałam w salonie i grałam na moim pianinie. Uwielbiam grać na pianinie i śpiewać, bo wtedy zawsze mogę przemyśleć moje problemy. Moją grę przerwali mi rodzice którzy weszli do pokoju i włączeni telewizor, przeszkadzając mi w grze. Uderzyłam palcami w przypadkowe klawisze i odeszłam od instrumentu. Byłam zła. Nie lubiłam jak ktoś mi przerywał. Poszłam do swojego pokoju gdzie przychodziła jedynie sprzątaczka.Wzięłam mojego laptopa i usiadłam na łóżku. Pierwsze co zrobiłam to weszłam na fb i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to był wpis mojej jednej przyjaciółki. Miałam tylko dwie takie prawdziwe którym wiedziałam, że mogę zaufać. Zaczęłam czytać to co ona napisała.

"Teraz już wiem jaka byłam naiwna... nie ufajcie pierwszej lepszej osobie... straciłam niby moją najlepszą przyjaciółkę Violettę... Nie ufajcie jej, ona jest dwulicową żmiją... Mam nadzieję, że to czytasz Viola ! Bo chce żebyś wiedziała, że teraz TWOJE nazwisko jest na samym czele mojej czarnej listy... Nienawidzę cię... Nigdy się do mnie nie odzywaj !!!"

W oczach miałam łzy. Nie wiedziałam o co jej chodzi. Przecież przyjaźniłyśmy się od podstawówki. Zamrugałam szybciej powiekami żeby się nie rozpłakać i żeby tusz mi się nie rozmył. Moja już była przyjaciółka była dostępna, ale nie napisałam do niej. Nie chce ze mną rozmawiać to nie. Wylogowałam się z tego portalu i zaczęłam patrzeć co nowego w internecie. Nagle znalazłam informację o castingu do brytyjskiego "X - factora". Chciałam iść na ten casting, ale był w Londynie. Myślałam czy mam jakąś rodzinę w tamtym mieście. Los chciał, że akurat nie miałam nikogo tam z rodziny. Byłam trochę zawiedziona. Spojrzałam jeszcze na datę castingu. Miał się on odbyć już w ten weekend. Musiałam tam jechać. Mam tydzień na wymyślenie czegoś - powiedziałam do siebie wyłączając komputer. Gdy odłożyłam go na biurko usłyszałam pukanie do drzwi. Powiedziałam "proszę" i w drzwiach stała jedna ze sprzątaczek.

- Panienko Violetto pani rodzice chcą z panią porozmawiać - powiedziała patrząc na mnie.

- Już idę - powiedziałam, a ona kiwnęła głową na tak i wyszła. Za chwilę sama poszłam do salonu. Na kanapie siedzieli moi rodzice i o czymś dyskutowali. Usiadłam w wolnym fotelu i czekałam na to, aż zwrócą na mnie uwagę.Wiedziałam, że długo to potrwa więc zaczęłam przysłuchiwać się ich rozmowie.

- Czyli za trzy dni ma być ta przeprowadzka ? - spytała nagle mama, a ja się trochę zdziwiłam.

- Jaka przeprowadzka ? - spytałam ich, a oni dopiero teraz zauważyli, że jestem.

- Do Londynu - odpowiedział tata jak by nigdy nic, a ja zaczęłam się cieszyć jak głupia. Mieliśmy się przeprowadzić za 3 dni, więc mogłam jeszcze wziąć udział w castingu do x - factora.

13 września 2013 rok. 
Londyn. Nowy dom Violetty. 

Stałam w garderobie i zastanawiałam się w co mam się ubrać do nowej szkoły. W końcu coś znalazłam to w co miałam się ubrać. Wzięłam wybrany strój i poszłam do łazienki. Wykonałam poranną toaletę, uczesałam się oraz spakowałam do szkoły i zeszłam na dół. Zjadłam śniadanie i wyszłam z domu. Droga do szkoły nie zajęła mi wiele czasu. Gdy szłam korytarzem szkoły wpadła na mnie jakaś dziewczyna.

- Przepraszam - wyglądała ona jak przeciętna nastolatka i nie była ubrana w jakieś drogie ciuchy tylko w zwykłą bluzkę oraz rurki.

- Nic się nie stało - powiedziałam, a ona kiwnęła głową i mnie ominęła. Poszłam dalej i doszłam pod klasę gdzie miałam mieć teraz chemię. Gdy usłyszałam dzwonek na lekcje można było już wejść do klasy. Usiadłam z tyłu klasy, a za chwilę zobaczyłam tą dziewczynę która wpadała na mnie na korytarzu. Ona usiadła w drugiej ławce.

-----*-----
 No i mamy 1 rozdział naszej nowej historii. Mam nadzieję, że wam się podoba i zostawicie kilka komentarzy : )
JuliaM 
PS:. Następny rozdział pisze Tusia.

2 komentarze:

  1. Super sie zapowiada na pewno będę tu wpadać , często ^^ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Superancko X ddd Dodawać więcej kom ludzie co wy jesteście komentować wchodzicie i czytajcie to zostawcie coś po sobie i komentujcie bez braku tchu X dddd Serio fajne kto pisał Julia czy Tuśka??? Jak mogę tak mówić X ddd

      Usuń